Abiye ve Şal ürünlerinde iade ve değişim yoktur.
Aheltasarim.com.tr Sitesinden Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?
1. Siparişinizin size ulaştığı günden itibaren 7( yedi ) gün içinde satın aldığınız ürünü istediğiniz beden, renk ile yada farklı bir ürünle değiştirebilirsiniz. (Stoklu Ürünler İçin Geçerlidir.)
2. Değiştirmek istediğiniz ürün giyilmemiş/kullanılmamış, yıkanmamış veya kuru temizleme yapılmadan, herhangi bir deformasyonun olmaması ve etiketinin üzerinde olması gerekmektedir.
3. Değiştirmek istediğiniz ürüne ait faturayı bize ürünün içerisinde yollamanız gerekmektedir.
4. Üründe firma tarafından herhangi bir hata olmaması durumunda kargo gönderim ücreti müşteriye aittir.
5. Üründe üretici kaynaklı bir sorun olmadığı sürece iade yapılamamaktadır.
6. Ürünlerimizde üretimden kaynaklanan hata ve bozukluklar için 0505 024 01 40 Ahel Tasarım hattımız ile iletişime geçerek karşı ödemeli olarak gönderim yapabilirsiniz.
7. Abiye koleksiyonlarımızda, üretici kaynaklı hata olmadığı sürece değişim ve iade mevcut değildir.
8. Değiştirmek istediğiniz ürün eğer siparişe özel hazırlanmışsa, üretici hatası olmadığı sürece değişim ve iade kabul edilmemektedir.
9. Değişime gönderdiğiniz ürün kargo tarafından elimize geçmeden yenisi tekrar gönderilememektedir.
10. Kargo tarafından bize teslim edildikten sonra yenisi yapılıp 5-7 iş günü (ürüne göre değişiklik göstermektedir) içerisinde sizlere geri kargolanacaktır.
11. İndirimden aldığınız ürünlerde, hata olmadığı sürece değişim ve iade yapılmamaktadır.
12: İade ve Değişim Taleplerinizi bize 0505 024 01 40 whatsapp hattımızdan belirtmeniz gerekmektedir.
13. ÖNEMLİ: İADE TALEPLERİNİZİ BİZ ONAYLAYIP KOD VERMEDİĞİMİZ SÜRECE, İADENİZ GERÇEKLEŞMEYECEKTİR. KOD İLE GELMEYEN
KARGOLAR KABUL EDİLMEYECEKTİR. KEYFİ İADELERDE KARGO ÜCRETİ GİDİŞ GELİŞ OLARAK MÜŞTERİYE YANSITILACAKTIR.
İADE VE DEĞİŞİM İLETİŞİM BİLGİLERİ:
0 (505) 024 01 40